Joy Box "Walentynki"

03:56 Unknown 6 Comments




Zapraszam Was na przegląd zawartości lutowego pudełka JoyBox :)

Kosmetyki które znalazły się w każdym pudełeczku:


Carex - Antybakteryjny żel do rąk
ok. 8,00zł/50ml.
Produkt pełnowymiarowy.



Debby - Błyszczyk do ust Kiss My Lips
ok. 10,00zł/2ml.
Produkt pełnowymiarowy.



Original Source - Żel pod prysznic Mango & Macadamia
ok. 10,00zł/250ml.
Produkt pełnowymiarowy.



Floslek Laboratorium - Wazelinka do ust na randkę
Cena: ok. 10,00zł/15ml.
Produkt pełnowymiarowy.



Perfecta Beauty - Maseczka do twarzy oczyszczająco-matująca
Cena: ok. 15,00zł/60ml.
Produkt pełnowymiarowy.



Kneipp - Esencja do kąpieli Totalny Relaks
Cena: ok. 25,00zł/100ml.
Produkt pełnowymiarowy.




Wibo - Szminka do ust Million Dollars Lips
Cena: 11,00zł/3ml.
Produkt pełnowymiarowy.



Sayen - Zestaw kosmetyków do pielęgnacji twarzy
Zestaw składa się z trzech zabiegów (99,00zł). W pudełku znajduje się jeden zestaw.




Perfecta Beauty - Żel myjący z mikrogranulkami
Cena: ok. 11,00zł/150ml.
Produkt pełnowymiarowy.


Mój wybór:

Scandia Cosmetics - Mydło cynamonowe
Cena: 19,00zł/200g.
Produkt pełnowymiarowy.



Ciekawa jestem jak Wam się podoba zawartość Joy Box. Mnie ta edycja nie porwała, ale wszystkie kosmetyki na pewno mi się przydadzą :)



6 komentarzy:

  1. Mnie ta edycja nie zachęciła do zakupu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Są produkty i fajne i troche mniej...ale widze że teraz jest taka tendencja w dublowaniu produktów - aż 3 produkty do ust, gdyby w tym była jeszcze jakaś pomadka inna w sztyfcie i super opakowaniu to ok. Ale wydaje mi się, że joyboxy i tak w miarę trzymają poziom. Widziałam reakcje dziewczyn na vlogach przy styczniowym shinyboxie...zły w oczach =D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawartość tego pudełeczka jest dość ciekawa :)
    Najbardziej lubię pomadki z Wibo :)

    Zapraszam na rozdanie <3
    http://kraina-kobiecosci.blogspot.com/2016/02/przesyka-od-drogeriapl-konkurs-dla-was.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Testowałam serię odmładzającą oraz nawilżającą marki Sayen :-) (przy okazji zapraszam na recenzję :-) )Zapach kremu odmładzającego jest dla mnie cudowny :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi się spodobała zawartość tego pudełka ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)