Wibo-Smoky Edition, Go Nude-Paleta 12 cieni do oczu & Rozdanie!

08:39 Unknown 23 Comments


Po pozytywnym zaskoczeniu poprzednią paletką cieni Wibo, nie mogłam przejść obojętnie obok tej nowości ;) Na pierwszy rzut oka opakowanie, jak i same cienie i dołączony pędzelek bardzo przypominają palety Urban Decay, Naked - Smoky. 
Opakowanie jest metalowe, środek plastikowy. Paleta zamykana jest na (skuteczne) zatrzaski. W środku znajduje się lusterko. Badziew okropny. Może z bliskiej odległości da się z niego korzystać, ale jak się tylko trochę oddalimy, to pseudo lusterko bardzo zniekształca. Kojarzy mi się ono z takimi starymi dziecięcymi kosmetykami. Tam zwykle były takie a'la lusterka, wykonane z folii czy z innego nie lustra ;)
Dołączony pędzelek choć prezentuje się atrakcyjnie, to niestety jakością nie powala na kolana. Z jednej strony mamy pędzelek kuleczkę, która niestety jest dość sztywna, przez co nieprzyjemnie kłuje w oko. Z drugiej strony znajduje się większy pędzelek do blendowania. Według mnie w tej roli o wiele lepiej sprawdzają się pędzelki z aliexpress.  

Paleta zawiera 12 cieni, w tym 4 matowe, reszta mniej lub bardziej brokatowa. Kolorystyka cieni, tak jak już wcześniej wspomniałam, bardzo przypomina Naked Smoky. 

Pigmentacja cieni jest dosyć słaba. Najmniej intensywne są cienie matowe. Cień beżowy (pastel) jest praktycznie niewidoczny. W makijażu smoky najważniejsze są ciemne kolory, a czerń (deep) z palety pozostawia wiele do życzenia. Kolory połyskujące mają bardzo dużo drobinek brokatu, który osypuje się podczas aplikacji. Zresztą same cienie też się osypują. 

Do wykonania makijażu poniżej użyłam siedmiu cieni. Pod łukiem brwiowym innocent, w wewnętrznym kąciku shiny, kolejno jedna trzecia powieki - mystery, royal, fantasy, w załamaniu earthtone, na dolnej powiece french. Jak widzicie (a raczej nie widzicie), większość kolorów wyparowała na rzecz tylko jednego szarego cienia. I nie jest to wina zdjęcia, bo na zamkniętej powiece jest tak samo. Kreskę zrobiłam eyelinerem, również firmy Wibo ;)

Nie jestem zadowolona z palety. Nie wiem już co bardziej mi nie odpowiada- kolorystyka cieni czy ich jakość. Za dużo jest w niej brokatu. Według mnie dużo lepsza wizualnie i jakościowo jest paleta Neutral, o której pisałam TUTAJ.
Podsumowując:
+ cienie nie wchodzą w załamania powieki
+ ciekawe opakowanie
+ polska marka
+ cena

+/- pigmentacja cieni brokatowych (w porównaniu do matów)
- fatalne lusterko
- słaby pędzelek
- pigmentacja cieni matowych
- nadmiar brokatu
- osypywanie
- słaba trwałość

Cena: ok.35,00zł/15g.

ROZDANIE
Kochani, wreszcie zdecydowałam się zorganizować rozdanie :) Przygotowałam dla Was zestaw kosmetyków, w tym mydełko, które sama zrobiłam ;) Wszystkie kosmetyki są nowe i nie używane. Oczywiście, przed wysyłką nagrody przygotuję nowe mydełko. Mam nadzieję, że zestaw się Wam podoba i że weźmiecie udział w rozdaniu :)

Do wygrania jest zestaw kosmetyków, w składzie: błyszczyk Joko, pomadka Paese, wazelina do ust Flos-Lek, balsam do ciała AA, podkład Paese, lakier do ust Wibo, cień do powiek Paese, lakier Paese, własnoręcznie zrobione przeze mnie mydło glicerynowe w kształcie mandarynki oraz NIESPODZIANKA niekosmetyczna ;)

Aby wziąć udział w rozdaniu wystarczy polubić fanpage bloga i/lub być publicznym obserwatorem bloga i wyrazić w komentarzu chęć udziału w rozdaniu :)  
Przykład:
Biorę udział, obserwuję blog jako... , lubię na facebooku jako... (imię i pierwsza litera nazwiska). Wygrywa tylko jedna osoba.
Zabawa trwa  do 17.06.16r do godziny 23:59. Wynik przedstawię najpóźniej 25.06.16r.
Powodzenia! :)

WYNIKI 24.06.16r

Rozdanie wygrywa Arnell! :) Proszę o przesłanie na adres cosmobranie.blogspot@gmail.com danych do wysyłki :)

23 komentarze:

  1. Biorę udział, obserwuję blog jako Back Black , lubię na facebooku jako Beata U.

    Makijaż wyszedł super, jednak kolorystyka Neutral bardziej mi odpowiada. ;)

    http://mondayxmorning.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolory ładne, ale nie skuszę się ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Na początku byłam jej ciekawa, ale ma sporo negatywnych opinii :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Biorę udział. Obserwuje jako: Paulina Kałęka, Lubię na fb jako Paulina O.

    Nigdy bym nie pomyślała że ta mandarynka to mydełko.

    malamii862.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Biorę udział. Obserwuje jako: Anna Waszczuk, Lubię na fb jako Anna B.


    Mydełko czadowe ;DD

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam ochotę na tą paletkę, ale jak widać dobrze, że się nie skusiłam.
    Za to Ty skusiłaś mnie tym mydelkiem
    Obserwuję jako Arnell, na fejsie jako Arnell nail Art ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Biorę udział, obserwuję blog jako Weronika S, lubię na facebooku jako W.Staroń:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie bardzo mi się podoba kolorystyka tej palety... Raczej się nie skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię te paletki ale obecnie używam podobnej z Lovely :P melodylaniella@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Troche dużo tych minusów :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne kolory ma ta paleta, ale jednak poza tym nic więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz rację, za dużo brokatu i słaba pigmentacja, szkoda!
    W rozdaniu z przyjemnością biorę udział, obserwuję jako Nie Bieska, na FB jako Aneta Z. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Biorę udział, obserwuję blog jako Marysia Ch. ;)
    Super post i świetne rozdanie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Biorę udział,
    obserwuję blog jako Karmelowy Biszkopcik,
    lubię na facebooku jako Magda K

    OdpowiedzUsuń
  15. Co do paletki to też mi się wydaje, że nie jest warta swojej ceny- a szkoda bo ładnie się prezentuje ;/

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda, bo prezentuje się ta paletka genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Biorę udział,
    obserwuję blog jako xtina120
    lubię na facebooku jako Sylwia Jamrozik

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda,że paleta się nie sprawdziła.Może jakaś dobra baza przedłuży ich trwałość?
    Biorę udział.
    Obserwuję jako sommer-fugl
    lubię jako Magda Harwas

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam ją, skusiło mnie opakowanie, ale jeszcze nie testowałam. Teraz się martwię, że wypadnie równie słabo jak u Ciebie, choc ja nie uzywam aż takiej ilości kolorów w jednym makijażu, zazwyczaj ograniczam się do dwóch, maksymalnie trzech, więc może nie będzie tak źle.

    OdpowiedzUsuń
  20. Biorę udział, obserwuję blog jako AniaSKF , lubię na facebooku jako Anna Mirocha

    OdpowiedzUsuń
  21. nadal wizualnie podoba mi sie ta paleta, ale nadal nie mam zamiaru jej kupic

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)