Wibo, Royal Skin - Podkład do twarzy

08:54 Unknown 7 Comments




Opis produktu
Wibo Podkład do twarzy SPF 27 Royal Skin. Zapewnia silne i skuteczne działanie przeciwzmarszczkowe. Bogata i kremowa tekstura nadaje skórze gładkości, odprężenia i promiennego blasku. Formuła bogata w dobroczynne działanie brzoskwiniowych olejów oraz wyciągu z moreli. Świetliste wykończenie makijażu. Dzięki zawartości silikonów fluid bardzo dobrze rozprowadza się, maskując wszelkie niedoskonałości cery. Odpowiedni także dla suchej i dojrzałej skóry. Formuła wolna od parabenów. Zawiera filtry UVA/UVB. 
Działanie: anti-aging, wysoki stopień krycia niedoskonałości, ujędrniające, nawilżające i odprężające.
Opakowanie
Podkład zamknięty jest w szklanym opakowaniu z plastikową zatyczką. Opakowanie wyposażone jest w pompkę, która ułatwia dozowanie produktu. Nie miałam z nią problemów.
Konsystencja, zapach, kolor
Podkład ma dosyć lejącą konsystencję. Zapach nie należy do najprzyjemniejszych, na szczęście jest ledwo wyczuwalny tylko podczas aplikacji. Mój kolor to nr 2 Ivory. W opakowaniu wydaje się za ciemny, ale podczas rozprowadzania na skórze dopasowuje się do jej kolorytu. Dla mnie jest to taki średni beż. Z tego co wiem, dostępne są tylko 3 odcienie podkładu.
Trwałość
Trwałość podkładu jest fatalna. Nawet przypudrowanie go nie przedłuża znacząco jego trwałości. Po kilku godzinach po prostu schodzi z twarzy. Na szczęście nie robi przy tym plam, ponieważ nie zasycha i ciągle jest... plastyczny? Każde dotknięcie twarzy ściąga z niej podkład. Co gorsza, na czole (w tym miejscu podkład trzyma sie u mnie najdłużej) po przeciągnięciu palcem powstają smugi podkładu i... linie papilarne. Zawsze na podkład stosuje puder. Mam wrażenie, że na tym podkładzie żaden puder nie chce współpracować. Albo go podkład wciąga w tą swoją bliżej nieokreśloną wilgoć.
Efekt
Na zdjęciu poniżej zobaczycie jak podkład wygląda chwilę po aplikacji. Wygląda... bardzo ładnie. Ale jest pewien problem...
Po niedługim czasie podkład robi niespodziankę. Najważniejszą i najgorszą jego wadą jest to, że podkreśla wszystko, co zasadniczo powinien zakryć. Mam wrażenie, że wyciąga spod skóry wszystkie grudki, wchodzi w zmarszczki, które w moim wieku są rzadkością, osadza się na granicy z włosami i podkreśla suche skórki i pory. Powoduje, że moja skóra wygląda na mocno wysuszoną, przy czym jednocześnie błyszczy się jakby była przetłuszczona. Jak żyć? Chciałam pokazać Wam zdjęcia ewolucji podkładu na skórze, jednak światło działało na jego korzyść i nie pozwalało zaprezentować efektu w całej okazałości :)
Podkład zawiera podobno olej brzoskwiniowy oraz wyciąg z moreli, jednak nie miałam okazji zobaczyć składu (nie ma na opakowaniu), więc pozostawiam to w wątpliwości. 
Podsumowując, podkład jest beznadziejny :) Ale zmywa się dobrze, nie potrzebuje ani żelu, ani wody, ani płatków kosmetycznych. Sam zejdzie. A jak nie, wystarczy przejechać ręką :) 
Cena: ok.20zł/30ml.
Mój nieoficjalny mąż po przeczytaniu tego postu nazwał mnie babą jędzą :) Ładnie nie? ;)

7 komentarzy:

  1. Byłam go ciekawa, ale na pewno się z nim nie poznam ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. nie przepadam za tanimi podkładami, choć niekiedy robię wyjątek bo są perełki, ale tego na pewno nie kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że się nie sprawdził :( Czasem uda się znaleźć jakąś tanią perełkę, ale widocznie nie tym razem...

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym zobaczyć, jak ten podkład wchodzi Ci w zmarszczki, których - jak sama twierdzisz - w swoim wieku jeszcze nie masz. Dziecinko, to jest podkład dla cery dojrzałej. Tylu głupot dawno nie czytałam. Najlepsze jest stwierdzenie, że podkład osadza się na granicy z włosami :D Komedia. Rozetrzyj palcami, to Ci się przestanie osadzać :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogi Anonimie :) Skąd informacja o tym, że podkład jest przeznaczony tylko do cery dojrzałej? Proszę przeczytać jeszcze raz to co jest napisane na opakowaniu :) Jeśli Pani nie podoba się moja recenzja kosmetyku to może podsunie mi Pani jakieś cenne wskazówki? Zachęcam do kupna tego podkładu, z Pani wypowiedzi wynika, że będzie dla Pani idealny :) Pozdrawiam :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)