Long 4 Lashes - efekty po 4 miesiącach stosowania!

11:27 Unknown 10 Comments




Dane techniczne (czyt. opis produktu) tutaj: KLIK. :)




Serum używałam zgodnie z instrukcją, czyli codziennie wieczorem nakładałam produkt na linię rzęs.  Nie wierzyłam w cuda, a jednak :)
Serum działa i to jak! :)



Bez makijażu:
                                                                                   
               
przed
po 4 miesiącach


po 4 miesiącach


Rzęsy pomalowane:


przed


po 4 miesiącach
 
Wybaczcie mi za te grudki, spieszyłam się ;)


Jak widzicie rzęsy na dolnej powiece również się wydłużyły, choć zawsze nakładałam serum tylko na górną powiekę :)
Efekt jest naprawdę niesamowity! Rzęsy są tak długie, że przeszkadzają mi w noszeniu okularów ;)
Od 4 miesięcy używam również serum do brwi, jednak efekty nie są już tak spektakularne. Brwi troszkę się zagęściły, co możecie zobaczyć na zdjęciach bez makijażu :)

Co do samego stosowania:
Pędzelek jest banalnie prosty w obsłudze :) Nie raz serum kapnęło mi do oka, trochę poszczypało i przeszło. W miejscu aplikacji serum skóra zrobiła się minimalnie ciemniejsza. Wydłużenie rzęs zauważyłam już w drugim miesiącu używania Long 4 Lashes. Serum jest bardzo wydajne, 4 miesiąc torturuję to samo opakowania i końca nie widać :)



UWAGA!
Od 25.06. do 08.07.2015r trwa promocja w Hebe na Long 4 Lashes! Zamiast 78,99zł, będzie 55,29zł (oferta tylko z kartą Hebe) :).

10 komentarzy:

  1. Super post ! Dzięki, że napisałaś o tej promocji bo się na prawdę opłaca ! :D

    Zapraszam do mnie: www.madamecatherina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt jest powalający! Chyba w końcu się skuszę na to serum :)

    OdpowiedzUsuń
  3. efekty są :) ja teraz stosuje magic lash od shinybox :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super efekty! :) dopiero zaczełam używać, mam nadzieje że u mnie też pojawią się takie śliczne rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow. Efekt jest niesamowity. Mam tę odżywkę, ale do brwi i muszę przyznać, że też świetnie się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już od 2 lat stosuję ;) są wzloty i upadki, ale rzęsy za każdym razem odrastają wystarczająco długie ;) polecam!!
    zapraszam do mnie annatajemnicza21.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Long4lashes jest fantastyczna, warta każdej złotówki zdecydowanie jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)