Maybelline NY, Baby Lips dr Rescue

03:59 Unknown 0 Comments

Testuję pomadkę w kolorze Just Peachy.Kolor fajny, nudziakowy. Producent zapewnia intensywną pielęgnację i uczucie odświeżenia.









Fakt, po nałożeniu czuć lekkie mrowienie, podobnie jak w balsamach Carmex.




Nałożyłam nową Baby Lips na usta i nie patrząc w lustro wyszłam z pokoju. 
Co usłyszałam? "CO CI SIĘ STAŁO??????" 


Kolor na ustach wygląda bardzo tandetnie. Idealnie skomponowałby się z białymi kozaczkami, futerkiem i mocną opalenizną :)

Pomadka zbiera się we wszystkich "zmarszczkach" i strasznie podkreśla suche skórki.

Moje usta są bardzo dobrze wypielęgnowane, ale po pomalowaniu tym małym koszmarem wychodzi z nich potwór.




Zdjęcie przedstawia Baby Lips w najbardziej korzystnym momencie (gdy już znikał).
Zdjęcia zaraz po nałożeniu niestety nie pokażę, nie chcę się skompromitować :)


Może to wina tylko tego koloru...
Może inne są lepsze...
Raczej się nie dowiem, wystarczająco się zraziłam.

Nie polecam.



0 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz :)