BIOLOVE-Świeca do masażu pomarańcza z wanilią

10:00 Unknown 6 Comments


Marka BIOLOVE cały czas mnie zaskakuje. Oczywiście pozytywnie. Pisałam już o musie do ciałapeelingu kawowym i kuli do kąpieli. Wszystko byłoby idealnie, gdyby nie zapachy kosmetyków, które zwyczajnie nie przypadły mi do gustu. Jednak jest to kwestia indywidualna i spotkałam się jak narazie z samymi zachwytami nad zapachem np. peelingu kawowego.

Dziś kosmetyk, który jak dla mnie nie ma ani jednej wady :) Idealny :) 


Opakowanie
Świeca zamknięta jest w aluminiowym opakowaniu z zakrętką.

Skład
- Butyrospermum Parkii Butter - (masło shea/karite) regeneruje, odżywia, chroni, łagodzi podrażnienia i zmiany alergiczne. Działa antyoksydacyjnie i odmładzająco.
- Cocos Nucifera Seed Oil - (olej kokosowy) nawilża, odżywia i ujędrnia skórę.
- Tocopheryl Acetate - (estrowa forma witaminy E) działa antyoksydacyjnie, przeciwstarzeniowo. Wzmacnia barierę naskórkową i zapobiega wysuszaniu skóry oraz zapobiega powstawaniu podrażnień.
- Orange Oil - (olej z pomarańczy) nadaje pomarańczowy zapach.
- Parfum - kompozycja zapachowa.
- Citral - składnik kompozycji zapachowej.
- Citronellol - składnik kompozycji zapachowej.
- Limonene - składnik kompozycji zapachowej.
- Linalool - składnik kompozycji zapachowej.


Konsystencja, zapach
Nie rozgrzany produkt ma zbitą konsystencję, podobną do schłodzonego masła. Pod wpływem ciepła, świeca rozpuszcza się i zmienia się w olejek. Świeca przepięknie pachnie pomarańczą i wanilią. Nie jest to zapach ciężki i przesłodzony, ale taki w sam raz :) Bardzo kojarzy mi się ze świętami.

Działanie
Świecy możemy używać zarówno na zimno jak i na ciepło. Jednak cała magia kryje się w zastosowaniu jej w ten drugi sposób. Chwilę po rozpaleniu świecy, jej zawartość zaczyna się pomału rozpuszczać. Powstający w ten sposób olejek jest ciepły, (nie gorący) idealny do nałożenia na ciało. Odczucia podczas masażu ciała ciepłym olejkiem są niesamowite. Jest to tak relaksujący zabieg, że nie da się skończyć. A jeśli macie kogoś kto wykona Wam masaż tą świecą, to już totalny odlot :) Poza tym świeca nawilża skórę, odżywia ją, wygładza i łagodzi. Pozostawia na skórze film, tak jak każdy produkt zawierający głównie oleje lub masła.
Ja jestem zakochana w tym produkcie i polecam każdemu! :)

Cena: 29,99zł/150g
Dostępny w drogeriach Kontigo.

Fakt otrzymania kosmetyku do recenzji nie wpływa na moją opinię.

6 komentarzy:

  1. Ale mega :)
    Pierwszy raz widzę takie cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomarańcza z wanilią - na zimę zapach idealny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam świece zapachowe, żałuję mocno, że Yankee Candles tyle kosztują, bo miałabym już całą kolekcję! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam ją i zabardzo nie wiedziałam jak jej używać, więc zdecydowalam się na zwykłe masło do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za zapachem pomarańczy, więc tym razem nie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Zastanawiałam się nad zakupem tej świecy ale zapach wydał mi się za ciężki na lato. Może zainwestuję w nią w okresie świątecznym :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)