Astor, Skin Match Protect - Podkład dopasowujący się do cery

12:44 Unknown 4 Comments


Opis produktu
"Podkład zapewniający naturalny efekt idealnej cery. Gwarantuje 24H nawilżenia. Chroni skórę przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych. Przetestowany dermatologicznie."

Opakowanie
Podkład zamknięty jest w dość solidnej szklanej buteleczce z pompką, która dozuje odpowiednią ilość produktu. Niestety ciężko jest 'wycisnąć' go do końca (mam go ponad pół roku).


Konsystencja, zapach
Podkład jest lekki, kremowy, półpłynny. Zapach przyjemny.

Krycie
Podkład jest słabo kryjący. Oczywiście można budować efekt dokładając kolejne warstwy, jednak mocnego krycia nie da się nim uzyskać (chyba, że nałożymy go szpachlą). Świeżo nałożony nie wygląda zbyt atrakcyjnie, dopiero po chwili stapia się ze skórą.


Kolor
Mój odcień to 103 Porcelain. Na pierwszy rzut oka wydawał mi się za jasny, jednak idealnie stapia się z cerą i nie odznacza się w stosunku do szyi, za co dostaje dużego plusa. Moja twarz jest ciemniejsza od górnej części ciała (w podkładach jest to nawet dwa odcienie różnicy). Nie zauważyłam też, żeby podkład ciemniał na twarzy. 

Trwałość
Podkład nałożony na krem i utrwalony jakimkolwiek pudrem utrzymuje się w idealnym stanie ok. 4 godziny. Później skóra zaczyna się błyszczeć, a ewentualne zaczerwienienia stają się widoczne. Jest to typowe dla mojej cery. Jedynie bardzo kryjące i silnie matujące podkłady wytrzymują w idealnym stanie dłużej. Ściera się równomiernie i nie zostawia plam. 

Efekt
Podkład daje bardzo naturalny efekt na skórze. Cera wygląda na wypoczętą i zdrową. Podkład ma właściwości nawilżające, dzięki czemu nie ściąga skóry i nie jest na niej wyczuwalny. Nie wchodzi w pory, nie podkreśla zmarszczek ani suchych skórek. Posiada SPF18. 



Podkład jest idealny do dziennego, delikatnego makijażu, szczególnie dla osób z cerą suchą lub normalną. Jeśli potrzebujecie dużego krycia i matowego wykończenia, podkład Wam się nie sprawdzi. Na zdjęciu wyżej w okolicach brody nałożyłam 1,5 warstwy podkładu ze względu na pozostałości po wypryskach (hormony szaleją). Dla mnie jest to wystarczające krycie na dzień. Mimo wszystko największą zaletą podkładu jest to, że go w ogóle nie czuć na skórze :)

Jeśli jesteście nim zainteresowane to biegnijcie do Rossmanna póki są promocje -49% na kosmetyki do makijażu twarzy :) Promocja trwa do 25.04.16r.

Cena: ok. 45zł/30ml.

4 komentarze:

  1. Mam ten pokład kupiłam go pare miesiecy temu w Rossmanie i się w nim zakochałam jest to jeden z moich ulubienców. Teraz na promocji dokupiłam jeszcze na zapas. Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem jednak wierna mojemu ulubionemu podkładowi z Revlonu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podkłady adaptacyjne zazwyczaj mają dość delikatne krycie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)