L`biotica, Biovax Gold, Argan i złoto 24k. Intensywnie regenerująca maseczka do włosów.

04:02 Unknown 3 Comments


Początkowo byłam zachwycona tą maską, niestety po kilku użyciach zmieniłam zdanie.



Konsystencja gęsta, dzięki czemu produkt jest wydajny, mimo małej pojemności.
Zapach dosyć mocny, ale dla mnie bardzo przyjemny.


Po kilku początkowych użyciach efekt był wspaniały. Włosy pięknie błyszczały, były wygładzone i odżywione. Niestety po myciu wracały do stanu, który był przed użyciem maski.

Po pewnym czasie zauważyłam, że maska obciąża moje włosy, przez co wyglądały na przetłuszczone :( 

Kiedyś próbowałam używać czystego oleju arganowego na końcówki i efekt był podobny jak w przypadku tej maski. Może właśnie dlatego ten kosmetyk nie jest dla mnie.

Cena: ok. 17zł / 125ml

Jakie jest Wasze zdanie na temat tego produktu?

3 komentarze:

  1. Nic do włosów jeszcze tej firmy nie miałam i jak na razie nie zamierzam mieć ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam maskę tej firmy, tylko, że różową :) Bardzo sobie ją chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam nigdy do czynienia z tym produktem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)