Pakiet Inspiracji - Rimmel Wake Me Up

05:49 Unknown 9 Comments




Kilka dni temu dostałam od firmy Rimmel paczuszkę z kosmetykami do testowania :)
Podkład znam od dawna, jednak z tuszem z tej serii spotkałam się po raz pierwszy.






Producent zapewnia, że skóra po użyciu podkładu będzie wyglądać zdrowo i promiennie. Całkowicie się z tym zgadzam :) Cera nabiera blasku, jest świeża. Podkład całkiem dobrze zakrywa niedoskonałości, nie tworząc przy tym efektu maski. Produkt zawiera maleńkie drobinki, które delikatnie odbijają światło. 
Podkład zawiera SPF 15, może to nie jest dużo ale zawsze JEST :)
Po użyciu podkładu mam wrażenie, że właśnie nałożyłam krem nawilżający.
Po przypudrowaniu długo utrzymuje się na buzi.

Podkłady rozświetlające nie są polecane do cer przetłuszczających się, ALE... ja właśnie taką mam i uwielbiam efekt jaki daje Wake Me UP ;) 






Pora na zupełną nowość w mojej kosmetyczce - tusz do rzęs Rimmel Wonder'full Wake Me Up :)







Tusz zawiera pielęgnujący ekstrakt z ogórka, co czuć :) Przepięknie pachnie, co jest dla mnie wielkim plusem, ponieważ bardzo nie lubię standardowego zapachu tuszy do rzęs.
Szczotka duża, więc trzeba uważać, żeby nie pomazać sobie powiek.

A tak wygląda na rzęsach:




(przy okazji pochwalę się efektem po 4 miesiącach kuracji Long 4 Lashes - jest wow? Jest ;)

Malowanie tuszem Wake Me Up rzęs to dla mnie przyjemność :) Pogrubia je, unosi. Nie tworzy grudek (drogi Rimmel - to jest poprawna pisownia :). Nie osypuje się, utrzymuje się na rzęsach cały dzień.

Jestem bardzo mile zaskoczona tuszem :) Polecam :)







9 komentarzy:

  1. Ten tusz jest świetny! Również otrzymałam te cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezenty fajne a podobne używałam flujdy jest ciekawy dobrze się rozprowadza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem zachwycona podkładem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW, masz na prawdę prześliczne rzęsy. Zazdroszczę.

    Zapraszam na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten podkład jest bardzo fajny i nadaje piękne wykończenie, o ile na twarzy nie pojawiają się jakieś większe zmiany :) Masz rzęsy jak firaneczki :) Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem bardzo ciekawa tego tuszu a szukam jakiegoś dla siebie, więc może go wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja dostałam taki pakiet. Podkład znam i lubię, tusz jest dla mnie nowością :) Na Twoich rzęsach tusz wygląda cudnie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)