Yves Rocher - Lakier do paznokci nr 23 Rose Azalee

04:00 Unknown 10 Comments





Lakier jest prezentem do lipcowego numeru magazynu Joy, więc jeśli Wam się spodoba, zdążycie go kupić :) Cena magazynu z lakierem 5,99zł, czyli (szybka matematyka) 2zł za lakier, który normalnie kosztuje ok 15 zł :)





W moim kiosku był dostępny tylko odcień Rose Azalee i bardzo dobrze :) Kolor jest śliczny, pięknie podkreśla opaleniznę :)
Na paznokciach mam nałożone dwie warstwy lakieru, taka ilość jest wystarczająca do pełnego krycia. Lakier fajnie błyszczy się na paznokciach i szybko schnie. Pędzelek jest dosyć krótki i szeroki, nie miałam problemu w manewrowaniu nim ;)




Nic tylko iść, kupować i malować ;)

10 komentarzy:

  1. ale śliczny jest ten kolor :) nie miałam nic z tej firmy, ale lakier zachęcający, ciekawe jak z trwałością :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piekny, ja nabylam ciemny kolor;)

    OdpowiedzUsuń
  3. piekny, ja nabylam ciemny kolor;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bez bazy i topu trzyma się do trzech dni, potem ściera się na końcach paznokci. Nie jest źle ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie paznokcie. Ja swoje polamalam ostanio ale w miare szybko rosną ;) Mam ten sam lakier chyba albo podobny.Tak czy inaczej jeden z lepszych dla mnie .
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)